ללום לבית המשפט: אכפו פתיחת אזורי רישום באלעד

    ההסכמה על אזורי הרישום נעשתה על ידי כל הצדדים ובהם משרד החינוך, העיריה והסמינרים. אנחנו נעמוד על אזורי הרישום, כי זה הפיתרון היחיד לפשעי הגזענות בחינוך החרדי
    ישראל פריי 1 Comment on ללום לבית המשפט: אכפו פתיחת אזורי רישום באלעד

    למרות שעיריית אלעד הצליחה לשבץ את כל בנות העיר בהסדר שאיחד את הציבור החרדי, מתעקש עו"ד יואב ללום לפתיחת אזורי רישום, מהלך אליו מתנגדים נחרצות בהנהגה החרדית • הפרוטוקול המלא ותגובות התושבים

    צילום: פייסבוק
    ההסכמה על אזורי הרישום נעשתה על ידי כל הצדדים ובהם משרד החינוך, העיריה והסמינרים. אנחנו נעמוד על אזורי הרישום, כי זה הפיתרון היחיד לפשעי הגזענות בחינוך החרדי
    18:13
    06.05.24
    אבי יעקב No Comments on "זה רגע שלא אשכח לעולם" | הרב ישראל מאיר לאו בראיון מרגש

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    כולנו זוכרים את העתירה שהוגשה לבית המשפט לפני כשנה המבקשת לפתוח ברישום אזורי בעיר אלעד, וזאת בעקבות אי קבלת בנות לסמינרים שונים בעיר אלעד למשך תקופה ארוכה.

    בית המשפט נעתר לבקשה, והורה על פתיחת רישום אזורי בעיר, אך החל משנת הלימודים הבאה, דהיינו, השנה יפתח הרישום האזורי ע"מ שהבנות יוכלו להירשם לשנת הלימודים הבאה תשע"ז, משרד החינוך טרם הגיב בעניין לבית המשפט, אך ההחלטה לפתוח רישום אזורי התקבלה.

    אלא שכבר בתחילת חודש אדר א' הצליחה עיריית אלעד לדאוג לכך שכל הבנות המיועדות לסמינר בשנת תשע"ז יתקבלו בסמינרים להן הן נרשמו, דבר שהוא חסר תקדים מבחינת קבלת בנות הסמינרים, מציאות הגורמת לכך שאין טעם בפתיחת רישום אזורי, גורם בעיריית אלעד אמר כי "עוד לא הייתה עיר בעלת אופי חרדי בישראל שהצליחה לפתור את משבר קבלת הבנות לסמינרים, חצי שנה לפני פתיחת שנת הלימודים".

    אך למרות שנדמה היה כי בא הפתרון לסוגיה הכאובה, ל'קול חי' נודע כי עו"ד יואב ללום הגיש עתירה לבית המשפט ע"מ שזה יחייב את עיריית אלעד לפתוח ברישום אזורי, כפי שפסק.

    בעוד שעו"ד ללום מבקש בעתירתו לקיים את פסיקת בית המשפט שתביא להפסקת האפליה, בקרב תושבי העיר יש כאלו שלא רואים בעין יפה את העתירה.

    מסמך ללום

    אברך הגר ברחוב הרשב"ם בעיר אלעד שחפץ בעילום שמו, ושביתו השנייה התקבלה לסמינר כבר לפני חודשיים אמר היום "קשה לי להאמין שיש מישהו שבכל זאת רוצה לגרום למחלוקת וכעס גדול בקהילה, אחרי שבעירייה הצליחו סוף סוף לסגור את כל הפינות בנושא, מגיע אדם ועוד חרדי ומנסה להרוס את הדבר הכי טוב שקרה בעיר הזו.

    הורה נוסף ששוחח עם 'קול חי' טען כי מגיעים אנשים שאינם תושבי העיר וזורעים שנאה ומחלוקת והכל בגלל פרסום, ובגריפת הון כספי על גב התושבים, "חבל שאת המניפולציות שלו על בסיוון חכמי ישראל הוא עושה על הגב שלנו, כאשר ככל הנראה הוא לא מתכוון לעזור לתושבי אלעד,אלא הוא רוצה לקעקע את החינוך הטהור בארץ ישראל", הוא אומר.

    עו״ד יואב ללום מעמותת נוער כהלכה מסר בתגובה: שבעתי מההצגות הנמוכות של שרוליק פרוש ראש עיריית אלעד, כך היה בשנים האחרונות, וההצהרות החלולות שלו הוכחו כלא מדויקות במקרה הטוב. ההסכמה על אזורי הרישום נעשתה על ידי כל הצדדים ובהם משרד החינוך, העיריה והסמינרים. אנחנו נעמוד על אזורי הרישום, כי זה הפיתרון היחיד לפשעי הגזענות בחינוך החרדי, ורוב הציבור בעדו למעט אינטרסנטים עליהם מגן פרוש. לא ניתן לפרוש לפגוע בבנות באלעד בכלל ובבנות הספרדיות בפרט.

    מעיריית אלעד נמסר כי "העירייה עסוקה בעשיה חיובית. לא ניתן לגורמים המנסים ללבות ריב ומדון בכל מחיר, למנוע את העשיה בחינוך ילדי ישראל".

    לקריאת כתב התביעה המלא



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      לא מבינה את העורך דין שעתר, למה עכשיו להכניס שוב את העיר לסחרחורת. מי ביקש ממנו ????